top of page

התקנת מערכת IVMS AVIGILON מרכז שיקום שדרות

חברתנו נבחרה להתקין :מערכת מצלמות אבטחה משולבות אנליטיקה מתוצרת Avigilon

במרכז שיקום שדרות של אגודת עזרה למרפא במקום הותקנה מערכת עם למעלה מ60 מצלמות IP של 2mp 4mp 3mp . המערכת מכסה את החלל החיצוני והשטחים הציבוריים של המבנה הן מבפנים והן מחוצה לו .

StartFragment

המערכת נבחרה בשל הטכנולוגיה ניתוח וידאו המעולה, מבוססת על תמונות בהבחנה גבוהה. אבטחה משולבות אנליטיקה מתוצרת Avigilon.

עם עמוד השדרה הבנוי על וידאו בהבחנה גבוה מ 1MP עד 3MP, חברת Avigilon מציעה פתרון ניתוח שהוא חסר תקדים בתעשייה. באמצעות השימוש בניתוח וידאו בהבחנה גבוהה, אלגוריתמים לניתוח מבוסס דפוס ויכולות ללמד-לפי-דוגמא, Avigilon מוביל את התעשייה במתן הגנה מונעת באמצעות טכנולוגיית ניתוח וידאו מסתגלת.

ניתוח וידאו עד 3MP שלא כמו פתרונות אנליטיקה סטנדרטיים בתעשייה, שינתחו קטעים ברזולוציה סטנדרטית, Avigilon מנצלת את הידע שלה בניהול וידאו בהבחנה גבוהה לנתח אותו ברזולוצית HD מלאה, ללא כל קידוד או אובדן של איכות. כתוצאה מכך הדיוק גבוה בהרבה המספק רמת אבטחה שלא נראתה עד כה בתעשייה לשמירה על הנכסים שלך.

פתרונות הניתוח של Avigilon מספקים רמה גבוהה יותר של דיוק באפיון אובייקט, בשל שתי טכנולוגיות מהפכניות. האלגוריתמים מבוססי התבנית של Avigilon מסוגלים לזהות במדויק את התנועות והמאפיינים של אנשים וכלי רכב תוך התעלמות מכל פעילות שאינה רלוונטית לסצנה. Teach-By-Example היא טכנולוגיה המאפשרת למשתמשים לספק משוב על הדיוק של אזעקות כדי לחדד את יכולות הלמידה העצמית של המכשיר. שתי טכנולוגיות אלו מספקות דיוק רב ואזעקות שווא פחותות בהרבה.

כשאנו נסמכים על יכולות למידה העצמית של טכנולוגית הניתוח של Avigilon , מצלמות האנליטיקה ודוחסי הוידאו מסדרת HD וRialto ™ מסוגלים לזהות באופן מיידי וללמוד את הסצנה המנוטרת כבר בהגדרה ראשונית ולהסתגל לשינויים ללא כיול ידני – התוצאה היא התקנה קלה מאין כמוה שלא נראה עד כה בפתרונות וידאו מבוססי אנליטיקה.

מניעה באיכות מעולה

קבלת התרעה באיכות גבוה של האירוע בזמן שהוא מתרחש

שילוב של התראות זיהוי אובייקט וסיווג מיידי ומדויק, עם יכולת זיהוי של וידאו בהבחנה גבוהה, מספק למשתמשים רמת הגנה היקפית המאבטחת את כוח האדם והנכסים באופן שאף מערכת אינה עושה. ניתוח הוידאו של Avigilon , יחד עם מצלמות ה- 1MP, 2MP ו 3MP בהבחנה גבוהה, מספקים הגנה היקפית שאין כמותה, בעוד שהמצלמות ברזולוציה ה HD Pro (מ -8MP ל -29MP) מספקות את הכיסוי והפרטים הנחוצים לזיהוי ואימות ברמה של ראיה משפטית.

EndFragment


Featured Posts

Recent Posts

Archive

Search By Tags

No tags yet.

Follow Us

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page